راه آبی

داستان و نقد داستان

راه آبی

داستان و نقد داستان

میزبان شما

  

 هفته پیش گروهی از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان کشور ( طرح رمان نوجوان امروز ) به قشم آمدند و چند روزی میهمان جزیره بودند. اتفاق خوبی بود و امیدوارم حاصلش نتایج بهتری هم باشد. خواستم به شیوه خودم این رخداد را ارج بگذارم و تایید کنم. به جز عکس‌های اول و دوم که کاردست و هنر آقای احمد بازماندگان قشمی هستند بقیه جزیی از مجموعه عکس‌های خودم اند.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

                                   

                                              

نظرات 2 + ارسال نظر
تربن شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

در کنار شما ایام بر ما خوش بود. ممنون از مهمان‌نوازی!
عکس‌های قشنگی هستند. من شماره‌های ۳ و ۶ و ۷ و ۸ و ۹ و ۱۲ و ۱۵ را بیشتر پسندیدم.
:)

سلام

من حالا همین حالا الان امشب دقیقه اکنون این جام! در شعاع چند کیلومتری شما. شاید فردا یا پس فردا بیام آنجا که شما هستی.

شهین یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

عکسها فوق العاده تاثیر گذار هستند با اجازه شما آنها را کپی می کنم . باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد