راه آبی

داستان و نقد داستان

راه آبی

داستان و نقد داستان

گزارش تصویری از سفر به اصفهان (1)


       


      


       


        

 

         

  

 

     


     


      


      


     


      


      


      


 



سفر ادامه دارد و امیدوارم در پست های آینده بتوانم عکس های بهتری بگذارم. عکس های  اعضای شورای سردبیری فصلنامه زنده رود تقدیم ادب دوستان و خود این عزیزان است.


نظرات 2 + ارسال نظر
محمود بدیه دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:24 ب.ظ

آقای عبدی با درود و خسته نباشید به شما هم جنوبی عزیز.
شما را از قبل در وبلاگتان می شناسم.در مصاحبه تان نوشته بودی کتابی منشر کرده ای در مورد جنوب و دریا . من خودم دریا نویسم. هم اکنون هم داستانی به سایت عقربه فرستاده ام.بنام شرحی از ماه شرحی از زمین. در اینجا (بوشهر ) کتاب نمی رسد.لطفن آدرس ناشر کتاب را بفرستید تا تماس بگیرم.تشکر

سلام. با تشکر از توجه شما. من سه مجموعه داستان چاپ شده دارم که هر سه توسط نشر چشمه در آمده. سه رمان نوجوان هم دارم که هرسه را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر کرده است. همه هم در باره دریا و جنوب هستند. موفق و موید باشید دوست عزیز.

باقرپور دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ب.ظ

سفرتان پر بار وعکس هایتان بسیار عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد