راه آبی

داستان و نقد داستان

راه آبی

داستان و نقد داستان

خبر خوب

 

 خبر خوب این‌که همین هفته  مجموعه جدیدم شامل ۱۴ داستان کوتاه مجوز انتشار گرفت و  قرار است در آینده نزدیک توسط نشر چشمه منتشر شود.  

 بعداز قلعه پرتغالی و دریا خواهر است این سومین مجموعه داستان‌های کوتاه من است که منتشر می‌شود.  

 امیدوارم روزی هم خبر انتشار رمان خودم - ملوان نصف جهان - را بشنوم و همین طور خوشحال برای شما بازگو کنم.   

 تا باشد خبرهای خوب داشته باشیم برای هم.

   

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد اسماعیلیون چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://83631.persianblog.ir

واقعن خبر خوبی است.

ممنون. امیدوارم شما هم خبرهای خوب بدین.

رضوی پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ http://mirmohamad.blogfa.com

سلام
تبریک می‌گویم آقای عبدی عزیز بابت مجموعه داستان سوم شما و آرزوی انتشار هر چه زودتر رمان شما را دارم.
فعلا دارم کتاب "دریا خواهر است" را می‌خوانم. نه خواندن همین جوری‌ها. برای هر یک یا دو روزی تنها یک داستان سهمیه دارم. عینهو کاپوچینویی که باید ذره ذره مزمزه‌اش کرد. می‌شناسیدش که...؟ کتاب آقای عبدی را می‌گویم.
شخصیتی هم توی داستان شما پیدا کردم که انگاری خیلی آشنا باشد. اگر به جایی رسید خبرتان می‌کنم.

خدا نگهدار

دلم را آب کردی ولک!

یوسف انصاری پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

تبریک می‌گم

سلام آقای انصاری عزیز.
ممنون بابت تبریک. کاش این جنگ افراز را به دستم می رساندی!

امروز ( دوشنبه ۲۶ مهر ) دو ساعت پیش زنگ زدند از اصفهان که رسیده. مرسی مرد!

وحید علیزاده رزازی یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ http://vahidalizadehrazzazi.blogfa.com/

درود جناب عبدی عزیز؛
این روزها خبر انتشار آثار نویسندگانی چون شما آن هم در وضعیت فعلی ارشاد، تسلی بخش است. بی صبرانه منتظر حضور داستان هایتان روی پیش خوان چشمه هستم.
در ضمن مطلب "جمله ی اول، شکل ها و جادوها" ی تان را در سینما و ادبیات خواندم و با خودم گفتم این عباس آقای عبدی چقدر به نویسندگان محبوب نسل خود و من با موشکافی نگاه کرده و بی دلیل نیست که نثرش ترکیبی ست از صد سال داستان نویسی ایرانی.
فرصتی بود به شعرهای من هم سری بزنید و خوانش بفرمایید.
زنده باشید و قلم تان گرم.

سپید شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام...
بعد از مدتها سر زدم به دنیا ..
خوشحالم بابت همه چی .. باهاتون تماس می گیرم حتما .
آدم بی معرفتی نیستم فقط وارد فاز تازه ای از زندگیم شدم که دارم سعی می کنم تعادل بین دنیایم برقرار کنم..

تبریک زیاد بابت کتاب و مجوز و آرزو بابت مجوز رمان و خوشحالم از خوشحالیتون..
یا حق

زنده باد دنیا با شادی‌هایش. منتظر خوشحالی‌های شما هم هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد