راه آبی

داستان و نقد داستان

راه آبی

داستان و نقد داستان

مهرآوه

شماره‌ی دهم و یازدهم و دوازدهم  فصل‌نامه‌ی فرهنگی و هنری مهرآوه، سال پنجم و ششم، پاییز 1389 بعداز وقفه‌ای طولانی  درآمد. ( 352 صفحه و به قیمت مناسب 35000 ریال )  

این شماره مهرآوه اگر چه خیلی دیر درآمد اما همچنان مثل گذشته پر و پیمان و بسیار خواندنی است.

گردشگری و سوژه‌ی مدرن/ نشانه شناسی گردشگری/ هتل نوتبوم/ پرسش های سفر/ سنجاقی که مکانی را به مکانی  دیگر متصل می‌کند/ سفر؛ هستی توامان در دو جهان/ آرتور رمبو: شاعر مسافر یا مسافر شاعر/ درنگ‌هایی در باره‌ی سفر و... شعر و داستان و نقد و نظر بخشی از مطالب خواندنی این شماره‌ی مهرآوه اند.

همکاران این شماره به ترتیب الفبا: مازیار اخوت- کیوان باجغلی- وحید حکیم- فاطمه خان سالار- مسعود سالاری- احمدرضا غفاری- علیرضا فخرکننده- مجید کورنگ بهشتی- فرزاد گلی- آرزو مختاریان- حسین مکی زاده تفتی- نسرین نفیسی و زهرا نصر هستند. من هم هستم! با یک داستان به نام باغ قلعه قاضی.

سردبیری مهرآوه بر عهده‌ی علیرضا تولایی است که به خاطر زحمات زیادی که در روند انتشار فصل‌نامه متحمل شده شایسته تقدیر است. خود ایشان، طی یادداشتی، از دوستان دیگری که همواره یار و همراه‌شان بوده‌اند قدردانی کرده است.

مهرآوه در اکثر شهرهای ایران نماینده فروش دارد اما اگر اتفاقاً به این فصل‌نامه خوب و خواندنی دسترسی ندارید می‌توانید با آقای تولایی به آدرس: اصفهان- صندوق پستی: 1418- 81655 یا تلفن: 09132034431 تماس بگیرید.

آدرس الکترونیکی مهرآوه هم mehravemagazine@yahoo.com است.

نظرات 2 + ارسال نظر
منصور رضایی سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام آقای عبدی

وقتی مطلب شما را که بنام دوسردبیر نوشته اید خواندم فهمیدم که انسانی منصف و نکته سنج هستید.نمیدانم چرا در کشور ما آدمها یاد نگرفته اند که از زحمات صادقانه دیگران قدردانی کنند و بعضی وقت ها ابا دارند که نام کسی را ببرند.شما در همین وبلاگ نشان دادید که اینطوری نیستید و از زحمات سردبیر مهراوه آقای تولایی قدردانی کرده اید.کار شما پسندیده است چون سردبیر مهراوه بدون اغراق از همان کسانی است که باید از آن خیلی تقدیر کنیم.من خیلی چیزها از ایشان یاد گرفته ام و غمگین میشوم که میبینم بعضی از دوستان هیچ حرفی به دهان نمیاورند و دوست ندارند اسم دیگران جلوی همه بگویند.برای شما احترام قائل هستم

ممنون از انصاف شما هم دوست نادیده.

دکتر ناصر همتی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://ravanpezeshk51.blogsky.com

سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما و همچنین یادی که از علی تولایی نازنین کرده‌اید...
یادم باشد مهراوه‌ی جدید را از او بخواهم که هر شماره‌اش سرشار ازنکات تازه و خواندنی است که کمتر در جایی دیگر مطرح میشود....
باشد که قدر این فصل نامه ی وزین ،دانسته شود
شاد باشید

سلام

از اظهار نظر شما و این که سرزدید به این پست خوشحال شدم.
با یاد تازه جناب تولایی و دوستان دیگر مهرآوه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد